ارشانارشان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
آرتانآرتان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

ارشان و آرتان خان جان هدیه های آسمونی

شروعی دوباره برای وبلاگ و زندگی

1397/3/15 14:20
نویسنده : مامان ارشان
388 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

یکدنیا سلام به تمام دوستان وبلاگی

ما برگشتیم بعد از مدتهای طولانی و با کلی خبر و مطلب

آخرین مطلبی که در وبلاگ قرار داده بودم مربوط به بهمن 95 هست و امروز که شروع به وبلاگ نویسی می کنم خرداد 97. اووووه خیلی وقت گذشته. حکایتم مثل حکایت بچه تنبل هایی هست که تمام تکالیف شون مونده تا روز آخر تعطیلات. نمیدونم چطوری باید این تاخیر را جبران کنم.

توی این مدت niniweblog هم خیلی تغییر کرده. همینطور وبلاگ ما. اول باید کمی تمرین کنم تا به تغییرات عادت کنم. راستی به طور اتوماتیک ادامه مطالب اضافه شده و کلی کار من را راحت کرده چون نمیدونستم چطور باید این همه پست را به این شکل تغییر بدم. اینم از زحمات مدیر سایت بوده که جای تشکر دارد

دوستان معترض بودند که چرا وبلاگ ارشان را به روز نمی کنی؟ انقدر سرم گرم بود و اتفاقات مختلف برامون افتاد که واقعا فرصت نوشتن را از من گرفت. از طرفی بابای ارشان همچنان در رفت و آمد به اهواز هست و خیلی با لپ تاپ مشغوله. یعنی نه فرصت داشتم و نه لپ تاپ. تا اینکه بالاخره برای کادوی روز زن برام یک لپ تاپ خرید. دیگه بهانه ای برای نوشتن ندارم پس به امید خدا شروع میکنم و مطالب را تا جاییکه یادم باشه براتون از همون موقع تا حالا تعریف می کنم. از آبان 95 شروع می کنم.

پسندها (9)

نظرات (3)

مامان صدرامامان صدرا
19 خرداد 97 0:45
محبت
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
22 خرداد 97 14:47
خیلی کار خوبی می کنید که دوباره شروع کردید.
مامان ارشان
پاسخ
قربان شما. مرسی که از وب ارشان و آرتان دیدن کردید. خوشحالم که باز هم دوستان وبلاگی زیادی پیدا می کنم
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
24 خرداد 97 10:12
با افتخار دنبال شدید می شه لطف کنید و پست اخر منو لایک کنید.