ارشانارشان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
آرتانآرتان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

ارشان و آرتان خان جان هدیه های آسمونی

آتلیه عکس بارداری

1397/3/31 21:15
نویسنده : مامان ارشان
553 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره اسباب کشی به خونه جدید تمام شد و ما نفس راحتی کشیدیم. حالا دیگه فرصت پیدا کردم کمی به کارهای و برنامه های دیگه م برسم. دلم می خواست از دوران بارداریم هم عکس یادگاری داشته باشم. موقعی که ارشان را باردار بودم هنوز گرفتن عکس دوره بارداری خیلی مد نبود اما این اواخر خیلی عکس و تبلیغات آتلیه بارداری نظرم را جلب کرده بود. با یکی از همین آتلیه ها که در اینستا گرام با آن آشنا شده بودم هماهنگ کردم و ماه هشتم بارداری برای عکس برداری قرار گذاشتیم. الحق عکس های زیبایی هم شد. مخصوصا آقا ارشان که خیلی خوب همکاری میکرد.محبت

پسرک خوش تیپ مامان

قربون صورت ماهت بشم من

 

ثبت تمام لحظه ها هم کمه. کاش زندگی دکمه تکرار داشت محبت

پسندها (11)

نظرات (4)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
31 خرداد 97 21:24
گلمحبت
sarasara
1 تیر 97 1:08
وای اره کاش زندگی دکمه ی تکرار داشت
عمه فروغعمه فروغ
1 تیر 97 15:11
محبت
مامان صدرامامان صدرا
1 تیر 97 22:15
عکسا بینطیره👌❤
مامان ارشان
پاسخ
قربون شما. فقط چون لباس هام باز بود فقط عکس ارشان را ازش بریدم خجالت