ارشانارشان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
آرتانآرتان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

ارشان و آرتان خان جان هدیه های آسمونی

بوستان جوانمردان- یک روز خوب با مادربزرگ مامانی

1394/4/31 15:55
نویسنده : مامان ارشان
419 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم من یک مادربزرگ مهربون دارم که خیلی خیلی دوستش دارم.  چون از بچگی پیش مامان بزرگم بودم، خیلی دوستش دارم.  این علاقه من به تو هم منتقل شده یعنی که خیلی مادربزرگ را دوست داری.  مادربزرگم حدود 90 سالشه. از نظر روحی و هوشی خیلی خیلی خوب مونده اما از نظر جسمی ضعیف شده و خیلی نمی تونه بیرون بره. 

به پیشنهاد من، قرار شد یکروز یک جایی توی تهران که پیاده روی زیادی نداشته باشه ببریمش. بوستان جوانمردان با فضای سبز و درختان پر سایه و فضایی باز، جای مناسبی بود.

قبل از نهار براش یک آش رشته خوشمزه درست کرده بودم که خیلی لذت برد

مادربزرگ خیلی خوشحال بود که به پیک نیک اومده و از بوستان جوانمردان خیلی خوشش اومده بود.

تو هم به بابایی توی پختن کباب کمک کردی

خدا را شکر که به مادربزرگم خیلی خوش گذشته بود و میگفت اصلا جاییم درد نمی کنه

روز خیلی خوبی بود و حسابی صفا کردیم. 

پسندها (1)

نظرات (0)