ارشانارشان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
آرتانآرتان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

ارشان و آرتان خان جان هدیه های آسمونی

آبشار هفت چشمه- جاده چالوس

1394/4/31 15:33
نویسنده : مامان ارشان
928 بازدید
اشتراک گذاری

امروز می خوام یک جای گردشی خوب نزدیک تهران را بهتون معرفی کنم.

آبشار هفت چشمه

  این آبشار در اوایل جاده چالوس قرار داره (کیلومتر 17)  حتی به سد کرج هم نمی رسه. یعنی از تهران که به سمت جاده چالوس حرکت کنیم بلافاصله بعد از سه راه ارنگه، رستورانی به نام هفت چشمه قرار دارد. قبلا ممکنه بارها و بارها از جلوی این رستوران رد شده باشید اما نمی دونستید که رودخانه و آبشارهای زیبایی در پشت این رستوران قرار دارد.   ماشین را داخل پارکینگ هفت چشمه پارک کرده و وارد رستوران می شیم.  در ورودی حیاط رستوران یک راه پله به سمت پایین کنار رودخانه قرار داره که برای صبحانه اتراق کردیم.

بعد از صبحانه از پله هایی که به سمت بالا می رفت به سمت آبشار حرکت کردیم.  حدود بیست دقیقه که پیاده روی کنیم، به رودخانه می رسیم که حاصل آب آبشارهایی است که از دل کوه به هم می پیوندند. 

برای نهار هم یک جایی کنار رودخانه اتراق کردیم.  بعد از خوردن آش دوغ که خودم درست کرده بودم و کمی استراحت، به سمت آبشار حرکت کردیم. 

خیلی زیبا بود.  مسیر را از وسط رودخانه حرکت کردیم و پس از طی مسافتی حدود نیم ساعت به آبشار اصلی رسیدم که از وسط کوه به پایین می ریخت. پایین آبشار اصلی، حوضچه ای درست شده بود که همه توی آن مشغول آب بازی و صفا بودند.

خوردن یک کباب لذید بعد از اونهمه کوهنوردی و آب بازی چقدر می چسبه

جای همه خالی

بهتون پیشنهاد می کنم حتما به این جای باصفای نزدیک تهران سری بزنید.

 

پسندها (1)

نظرات (0)