ارشانارشان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
آرتانآرتان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

ارشان و آرتان خان جان هدیه های آسمونی

عقد خاله سحر جون

1393/11/11 2:13
نویسنده : مامان ارشان
778 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسرکم و دوستان گل وبلاگیمون

از دوستان خوبمون که به وبلاگمون سر می زدن و احوالمون را می پرسیدن متشکرم.  چند ماهیه که کمتر می تونم به نی نی وبلاگ بیام و پست بگذارم. آخه از زمانیکه همسرم در وزارتخونه هم به عنوان مشاور مشغول خدمت شده اند، دیگه لب تاب دائما همراهشونه و اگر هم زمانی ایشون بیکار باشن، آقای خان جان با لب تاب مشغوله و به من فرصت نمی دن.  منم با تب لت و موبایل راحت نمی تونم پست بگذارم.  امشب که فرصت کردم چند ساعتی وقت گذاشتم تا وب ارشان را به روز کنم.

توی این مدت اتفاقات زیادی افتاده که توی چند پست براتون تعریف می کنم. 

بعد از برگشتن از بوشهر که اوایل دیماه رفته بودیم، روز 19 دیماه، خودمون را برای مراسم عقدکنان خواهرم سحر آماده کردیم.  عروس و داماد تصمیم گرفته بودن یک عقد محضری خودمونی داشته باشن

قربون اون ژست گرفتن هات بشم من

خوشتیپ مامان، قربون قد و بالات بشم. صد قل هو الله به پسر نازم

اینم آروین کوچولو (پسر دایی فرزاد)

بعد هم مهمانها را برای شام به رستوران گردون برج میلاد دعوت کرده بودند. حدود 40 نفر بودیم

 کلی با پانیذ شیطنت کردین

آخر مجلس خسته از شیطنت ها داری دسر می خوری

اینجا هم فریاد می زدی که عکس نگیر از من

بعد از خداحافظی از خانواده داماد، به خونه عزیز جون برگشتیم و جشنمون ادامه پیدا کرد

شب بسیار خوب و زیبایی بود. همه چیز به خوبی برگزار شد. به همه خیلی خوش گذشته بود.

یک شب به یاد ماندنی و خاطره انگیز

پیوندتون مبارک خاله سحر و عمو سینای عزیز

پسندها (2)

نظرات (0)