ارشانارشان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
آرتانآرتان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

ارشان و آرتان خان جان هدیه های آسمونی

ماه رمضان- پارک جمشیدیه تهران

1392/5/16 19:55
نویسنده : مامان ارشان
1,210 بازدید
اشتراک گذاری

ماه مبارک رمضان در گرمای تابستان فرا رسید.  روزهای گرم تبر و مرداد. واقعاً 16 ساعت روزه داری در این هوای گرم خیلی توان می خواد. خدا قوت به همگی

این روزها دیگه مجبوریم بعد از شام برای تفریح بیرون بریم چون در طول روز گرما بیداد میکنه.

یکی از همین شبهای رمضان، به همراه عمو سیف و حسن پسر عموم و بابایی و مامانی برای افطاری رفتیم پارک جمشیدیه.

این هم نمای تهران از بالای تپه های جمشیدیه

 

اینم خوشتبپ تهرون

 

من عاشق بازی کردن با آبهای روان کوچیکم. از دریا می ترسم و همینطور از صدای آبشارهای بزرگ ولی هرجا رود کوچکی روان باشه از داخلش بیرون نمیام به همین دلیل بابایی ما را به پارک جمشیدیه برد تا من توی جوی آبهای کوچیک اونجا بازی کنم. مرسی بابایی

 

این خوشتیپ هم حسن پسر عمومه

 

در عکس پایین هم استاد (بابایی) را مشاهده میکنید که با حسن مشغول بررسی مشکلات کلان شهر تهران هستند

 

مامانی هم از فرصت استفاده کرده بود و رابراه از من عکس میگرفت.  منم که چه ژستهایی میگرفتم

 

شب تا دیر وقت تو پارک بودیم و حسن همچنان مشغول عکس انداختن

بین خودمون باشه ها من از این مجسمه بزه خیلی می ترسم.

خیلی خوش گذشت جای همگی خالی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)