ارشانارشان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
آرتانآرتان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

ارشان و آرتان خان جان هدیه های آسمونی

تولد پسرعمو (آقا ابولفضل)

1392/4/7 13:29
نویسنده : مامان ارشان
707 بازدید
اشتراک گذاری

 ابوالفضل 1 اردیبهشت 92

12 اسفند سال 91، آقا ابولفضل پسر عمو روح الله در بندر لنگه متولد شد.  به همراه پدربزرگ برای دیدنش به بندر لنگه رفتیم.  من خیلی ذوق می کردم و همش سعی می کردم به صورت او دست بزنم اما نمی دونم چرا اطرافیان اجازه نمی دادن بهش دست بزنم. 

آقا ابولفضل تولدت مبارک

 

بعد از نهار هم به همراه عمو رفتیم لب ساحل بندر لنگه.  من از اینکه پا روی ماسه بگذارم کمی چندشم می شد.  خوب آخه تا حالا با پای برهنه روی ماسه راه نرفته بودم.  عمو روح الله دور تا دور من یک قلعه درست کرده بود تا ترس من بریزه.  بالاخره راضی شدم تا پاهام را روی زمین بگذارم. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)