ارشانارشان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
آرتانآرتان، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

ارشان و آرتان خان جان هدیه های آسمونی

روز پسر 1395 مبارک

1397/3/26 18:34
نویسنده : مامان ارشان
1,303 بازدید
اشتراک گذاری

7 دیماه بود که به طور اتفاقی متوجه شدم آنروز روز جهانی پسر میباشد. البته این مناسبت خیلی هنوز مرسوم و مد نشده بود. چون خیلی دوستت داشتم و از طرفی نی نی تو راهیمون هم پسرهست تصمیم گرفتم یک کیک بگیرم و جشن کوچکی بگیریم. قرار بود اونشب خونه عزیز جون بریم. توی راه یک کیک گرفتم و ازشون خواستم روی کیک بنویسند روز پسر مبارک. همشون تعجب کرده بودند و می پرسیدند مگه روز پسر هم داریم. یکیشون گفت روز پسر امروز نیست بلکه روز تولد حضرت علی اکبر روز پسره. یکی دیگه گفت روز پسر 26 شهریوره توی تاریخ هخامنشی. اون یکی گفت منکه شنیدم روز تولد حضرت علی النقی هست. خلاصه بین علما اختلاف افتاد. گفتم والله منم یهویی متوجه شدم که امروز همچین مناسبتی داریم. یکی از فروشندگان که پسر جوانی بود بلافاصله زنگ زد به مادرش و گفت مامان یک خبر خوش برات دارم که امروز روز پسره پس کادوی من را آماده کن که میام خونه. همه کلی به این کارش خندیدند و به من هم تبریک گفتند و از این حرکتم خوششون اومده بود.

چون کیک سفارشی نبود سعی کردم چیزی بگیرم که مناسب روز پسر باشه. اتفاقا از این کیک خوشم اومد

روز پسر بر پسرای من و همه پسرهای خوب دنیا مبـــــــارک

پسندها (1)

نظرات (0)