ارشانارشان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
آرتانآرتان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

ارشان و آرتان خان جان هدیه های آسمونی

خان جان در جشن سالگرد انقلاب

1392/12/14 23:15
نویسنده : مامان ارشان
485 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم بهمن ماهه و ما برای جشن سالگرد انقلاب دعوت شدیم.  البته تو اولین باریه که در چنین مراسمی حضور داری و برات تازگی داره.

چند هزار نفر حضور داشتند. آقای شهریاری مجری برنامه بود. خوانندگان دکتر اصفهانی و شهرام شکوهی بودند. برای سرگرمی بچه ها عمو فتیله ای ها آمده بودند و شومن معروف ماهی صفت (مستر سین) هم برنامه اجرا کردند.

اولین برنامه با حضور دکتر اصفهانی اجرا شد.  اما به محض اینکه لامپها را خاموش کردند تو شروع به گریه کردی و حسابی ترسیده بودی.  هرکاری کردم ساکت نمی شدی. فکرش را بکن، همه از صدای دکتر اصفهانی لذت می بردند و من در گوش تو لالایی می خوندم تا ساکت بشی!!!!

 وقتی بعد از یک ساعت گریه کردن ساکت شدی، تبلت را برات روشن کردم تا سرگرم بشی و کمتر بترسی

 

هرچند اولش خیلی گریه کردی اما بالاخره به جو سالن عادت کردی و شروع به خوشگذرونی و دست زدن کردی. برنامه خیلی طولانی شد اما در کل شب بسیار خوب و بیاد ماندنی برامون شد

پسندها (1)

نظرات (1)

شقایق
20 اردیبهشت 93 14:56
سلام به مامان ارشان خان جان از وب شما دیدن کردم خیلی قشنگ بود می تونم بپرسم در لاتین ارشان به چه معنی است؟؟؟؟؟ سلام به دوست جدید وبلاگیمون عزیزم تلفظ اسم ارشان در لاتین راحته چون شان صداش می کنند (به معنی هدیه خدا) انشالله هدیه الهی شما هم هرچه زودتر و به سلامتی دنیا بیاد