ارشانارشان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
آرتانآرتان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

ارشان و آرتان خان جان هدیه های آسمونی

خان جان و خریدهای تازه

1392/12/14 23:19
نویسنده : مامان ارشان
583 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر عزیزم و همه اونهایی که از وب پسرم دیدن می کنند

ارشان جان پسر باهوشم.  از اینکه خدا پسر باهوشی مثل شما به ما عطا کرده هزاران بار او را شکر می کنم. همه از هوش شما تعریف می کنند و خوششون میاد. از اینکه تو این سن کم رنگها را می شناسی، حیوانات، اشیا و حرفه ها، ماشین ها و و  و و را می شناسی خیلی لذت می برند.

چند روز پیش که داشتیم از مهمانی خونه خاله برمی گشتیم، یهو شروع کردی به شمردن: 1، 2، 3. داشتی ماشینهای توی خیابان را می شمردی. من و بابایی با دقت نگاهت کردیم و فکر میکردیم که نهایتاً تا 3 بشمری اما در کمال تعجب دیدیم که داری شمارش را ادامه میدهی: 4، 5، 6، 7، 8، 9، 10. ما با خوشحالی دست زدیم و تشویقت کردیم.  بابایی از من پرسید شما یادش دادی؟ گفتم نه والله. بعدش یادم آمد گاهی وقتها که دوتایی ورزش می کردیم من برای سرگرم کردن تو گاهی تا 10 می شمردم و تو هم زود یاد گرفته ای. خلاصه که توی 2 سال و سه ماهگی شمردن تا ده را هم یاد گرفتی.

با خودم فکر می کنم من باید وقت بیشتری برای آموزش به شما اختصاص بدم اما انگار توی این مورد کمی سهل انگارم.  القصه بابایی یک شب ما را به خیابان انقلاب برد تا کمی برای شما خرید بکنیم.

چند تا کتاب، یک وایت برد، جورچین حروف و اعداد و چرتکه و ....

پسر  عموت (حسن آقا) یک چرتکه داره که هروقت میریم خونشون تو میری سراغش به همین دلیل این چرتکه را هم برات گرفتیم البته الان فقط با رنگهاش بازی می کنی

وایت بردت هم خیلی خوبه آخه ماژیکش با آب کار می کنه و اگر جایی را خط بکشی ردی به جا نمیگذاره

حالا تا می تونی چشم چشم دو ابرو بکش

 

با این آقا فیله هم شکلهای هندسی را یاد گرفتی مثل مربع، دایره، مثلث، ستاره، قلب و ... و یاد گرفتی هر کدام از مهره ها را از جای خودش داخل شکم فیله بکنی

از اونجا که عاشق حیواناتی، از این دو تا کتاب که شکل حیواناته و توش شعر داره خیلی خوشت میاد

توی کتاب عکس بچه هایی هست که لباس حیوانات پوشوندن. حالا ببین که تو قشنگتر شدی با لباس زنبورت یا این نی نیه؟ صد البته که شما

 فعلاً بای بای بای

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)