ارشانارشان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
آرتانآرتان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

ارشان و آرتان خان جان هدیه های آسمونی

گردش دو نفره با مامان

1393/7/19 10:27
نویسنده : مامان ارشان
385 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم فصل پاییز هم رسید و بعد از تعطیلات خوب تابستانی که بابایی پیشمون بود، حالا دیگه رفت و آمدهای بابایی به اهواز شروع شده و روزهایی که او نیست ما خونه عزیز جون میمونیم.  وقتهایی که بابا نیست، تصمیم دارم خودم به گردش ببرمت تا دل کوچولوت خیلی نگیره.

اینم عکسهای یک روز دو نفره مون در پارک ساعی هستش

عاشق اتوبوس سواری هستی و بهترین جا برای این کار خیابان ولیعصره که برای منم کلی خاطره داره

کیفی را که بابایی به انتخاب خودت (رنگ صورتی) برات خریده روی شونۀ کوچولوت گرفته بودی و تا آخرش هم خسته نشدی

کنار تک تک مجسمه ها می ایستادی و می گفتی مامان عکس بنداز دیگه!

کلی به اردک ها و غازها، نون دادی و از اینکه اونها به سمت غذاهایی که تو بهشون می دادی حمله می کردن، لذت بردی

بعد هم به درخواست جنابعالی برای نهار پیتزا خوردیم.  رفتیم جیک جیک بریون و کلی حال کردیم.  بابایی که اهل فست فود نیست پس مواقعی که تنهاییم میتونیم دلی از عزا در بیاریم

 

هفته بعدیش به اتفاق عزیز جون و به پیشنهاد تو که می گفتی بریم پارک ساعی، دوباره رفتیم اونجا.  اینم عکس سه نفره تون با مهندس ساعی طراح و مجری ایجاد پارک ساعی

 

بچه گوش مهندس را ول کن؟!!!!!

ارشان: مهندس حواست باشه به عزیز جون من به چشم خواهری نگاه کنیا؟!!!!

ارشان: بابا مهندس جون شوخی کردم. من دوستت دارم . مرسی که این پارک قشنگ را درست کردی

ارشان: عزیز سوار شو بریم یه چرخی بزنیم

 

لطفاً نظر یادتون نره

پسندها (2)

نظرات (1)

چاره اینجاست
19 مهر 93 11:08
عکس های زیبایی بود. این همه به پارک ساعی رفتیم و این منظره ها رو ندیدیم! فکر کنم چون ارشان جون نبود بی صفا بود. خوشحال می شم هر از چند گاهی از سایت من هم دیدن کنید. متشکرم
مامان ارشان
پاسخ
مرسی از نظر لطفتون و سایت مفیدتون. با افتخار لینکتون کردم