ارشانارشان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
آرتانآرتان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

ارشان و آرتان خان جان هدیه های آسمونی

خان جان و کارهای جدید

1392/10/29 14:23
نویسنده : مامان ارشان
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

امروز می خوام از کارهای جدیدی که انجام می دی برات بنویسم.  تازگی ها یاد گرفتی از روی مبل می ری بالای اوپن آشپزخانه و می خواهی از اون طرف بپری پایین که این باعث ترس من میشه آخه می ترسم اگه من نباشم اینکار را انجام بدی و بپری پایین و به خودت صدمه بزنی آخه هنوز کوچکتر از اون هستی که بفهمی اینکار چقدر خطرناکه. البته خودت ناقلایی و فقط وقتهایی که من حواسم بهت هست با اینکارت منو سر کار می گذاری. ای شیطونک

یک هفته ای هم هست که خودت لپ تاپ بابایی را روشن می کنی 

بعد با نشانگر می ری روی مای کامپیوتر و روی فایل ها و درایوهای دلخواهت بعد فولدرهای کارتونهات را انتخاب می کنی و با کلیک باز می کنی بعد کارتون دلخواهت را انتخاب می کنی و بازش می کنی سپس با دابل کلیک کردن صفحه را بزرگ می کنی و یا اگه دوست نداشتی اونو کلوز می کنی. می فهمی مینیمایز کردن و ... را چطور انجام بدی.               کار به جایی رسیده که بابایی از ترس اینکه فایلهای او را باز نکنی و تغییر ندی، مجبور شده فایلهای دیگه را هیدن (مخفی) کنه.

خوب این کارها شاید خیلی عجیب نباشه اما برای بچه ای به سن تو خیلی جالب و شیرینه آخه گلم تو همش دو سال و یک ماهته و همه از این کارات خوششون میاد و می خندن مخصوصاً زمانیکه به دستهای کوچولوت نگاه می کنن که چطور با دقت نشانگر را به دلخواه حرکت می دی!

فکر کنم عاقبت لپ تاپ بابایی هم این باشه

پسندها (1)

نظرات (0)