ارشانارشان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
آرتانآرتان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ارشان و آرتان خان جان هدیه های آسمونی

آب تنی در حیاط خونه مادربزرگ

1391/12/28 14:36
نویسنده : مامان ارشان
445 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجا که ارشان خان جان از آب تنی در حمام بدش می آد و گریه می کنه، روزهایی که تو بوشهر و خونه مادربزرگ بودیم، خان جان را در حیاط و وان بادی شستشو می دادیم.  البته در نهایت موقعی که از وان بیرون می آوردیمش بازهم گریه می کرد و دوست داشت آب بازی کنه.

 

ارشان خان خان و تاره

حتماً نمی دونید این چیزی که در دست منه چیه؟!

این قسمتی از درخت خرما است به نام تاره که از درخت نر گرفته می شود و به وسیله آن درخت ماده گرده افشانی می شود تا میوه خرما بدست بیاد.

 

ارشان و درخت کنار

تو حیاط خونه پدربزرگ علاوه بر درخت خرما، سه درخت کنار هم هست.  میدونید کنار چیه؟ میوه درخت سدر است شبیه ازگیل البته با یک هسته در وسط آن.  مزه اش کمی گسه اما خوشمزه است.  من هر روز پای کنار می رم و از میوه های آن که پایین تره می چینم و می خورم. 

شما هم بفرمایید کنار!

 

قربون اون کلاه پشت و روت بشم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

sahar
1 فروردین 92 15:44
وای ارشان! دلم میخواد گاز گازیت کنم م م م م... میبوسمت عشقم
sahar
1 فروردین 92 15:50
قربون ارشان خان جاااااااااااان..... راستی فسقلی جونم برای کوچولوی دایی فرزاد هم اسم گذاشتم.... چطوره ه ه ه ه ؟
sahar
1 فروردین 92 15:59
ای جانم نخود چی ی ی ی ی ی
خاله مهتاب
30 مرداد 92 9:18
سلام ارشان جونم من خاله مهتابم ... قربونت برم اینقدر ناز شدی ..ببین چه مامان با سلیقه ای داری چه وبلاگ قشنگی واست باز کرده ... امیدوارم این وبلاگت تا 99 سالگیت همینطور فعال باشه ... میبوسمت عروسک قشنگم
مامی سویل
5 آبان 92 10:35
شیطونککککککککککککککک فسقلییییییییییییی