ارشانارشان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
آرتانآرتان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ارشان و آرتان خان جان هدیه های آسمونی

ارشان جان در باغ پرندگان تهران

1393/3/7 17:40
نویسنده : مامان ارشان
242 بازدید
اشتراک گذاری

یک روز خوب اردیبهشت باز هم به باغ پرندگان رفتیم . سال قبل که رفته بودیم تو کوچکتر بودی عزیزم اما امسال که بزرگتر شدی بیشتر لذت می بردی و ما هم از شادی و بازی تو خوشحال می شدیم.


همش دنبال آب باریکه ای بودی که توش سنگ پرت کنی.

توی دریاچه پر بود از پرنده هایی مثل و و و  و . . .  .

اینجا هم کنار لونة لک لک ها بازی می کردی

ارشان جون نمی دونم نظر بقیه راجع به شتر مرعها چیه اما به نظر من که اصلاً پرنده های خوشگلی نیستند. فقط خوبه که از تلوزیون ببینیشون

اما برعکس پرنده های گرمسیری خیلی خیلی زیبا هستند

برای نهار ساندویچ آماده کرده بودم. وقتی داشتیم ساندویچ می خوردیم، یک طاووس آمد نزدیکمون.  بابایی براش چند تکه نان انداخت و طاووس به سمت ما آمد تا جایی  که اومد توی آلاچیق ما. اما تو حسابی ترسیدی مخصوصاً  وقتی طاووس از خودش صدا در آورد. بابایی هم مجبور شد طاووس را از ما دور کنه.

حسابی این طرف و آن طرف می دویدی و اصلاً از ما نخواستی که بغلت کنیم. حدود 5-6 ساعت پیاده روی و بدو بدو، حسابی خسته ات کرد و وقتی داشتیم به خونه بر میگشتیم توی ماشین خوابت برد.

 

مجسمه شنی

دوست داشتی ببینی داخل کوزه چیه؟!!!

همیشه خوش باشی گل پسرم

پسندها (2)

نظرات (1)

زندگی از آ...تا...ی
4 خرداد 93 19:35
سلام مامانی دوست داری برای کوچولو داستان های قشنگ قشنگ تعریف کنی؟ دوست داری روش تهیه انواع غذاهای ایرانی و خارجی رو یاد بگیری؟ دنبال نقشه های قلاب بافی هستی؟ دوست داری خودآرایی یاد بگیری؟ دنبال نکات ریز پرورش کودک هستی؟ دنبال خواص خوراکی ها و درمان های خانگی هستی؟ کاری نداره وبسایت زندگی ا زآ...تا...ی رو لینک کن تا هر روز از مطالب مفید و جالبش لذت ببری.