ارشانارشان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
آرتانآرتان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

ارشان و آرتان خان جان هدیه های آسمونی

بوشهر آذرماه 94

1394/10/16 19:34
نویسنده : مامان ارشان
348 بازدید
اشتراک گذاری

اواخر آذرماه، تعطیلات ماه محرم بهانه ای بود برای رفتن به بوشهر و استراحت یک هفته ای بابایی.

برعکس تهران که هوا سرد و خیلی آلوده است، هوای بوشهر در این موقع سال بسیار خوب و بهاری بود

خان جان، تو هم حسابی در طبیعت بازی کردی و لذت بردی

با ایلیا کلی در مزرعه آقا جون بازی می کردی

اینم جسی سگ پشمالوی عمو نوید. با اینکه خیلی ناز و خوشگله اما نمیدونم چرا من از حیوانات می ترسم و همش فاصله ام را با جسی حفظ می کردم

شهر کاکی و مزار سید آغی

مقبره سیدین پورفاطمی

ارشان و ایلیا

قربونت برم وقتی دیدی بابایی و آقاجون دعا می خوانند تو هم قرآن باز کرده بودی و مثلا قرآن می خواندی

یکروز عصر برای اینکه سرگرمت کنم، کمی گِل درست کردم و آوردم تا با هم گِل بازی کنیم اما تو اصلا دست به گِل ها نزدی و می گفتی کثیفه. پس به ناچار خودم مشغول شدم و کلی از خودم هنر به خرج دادم

یک هفته به چشم بر هم زدنی گذشت و بهمراه بابایی راهی اهواز شدیم تا چند روزی اهواز باشیم و بابایی سر کلاسهاشون برن و بعد با هم به تهران برگردیم

سفره خانه سنتی- اهواز

سفر خوبی بود خیلی خوش گذشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمانه هاشمی
21 اسفند 94 12:44
عزیزم انشالله همیشه شاد باشید و ارشان عزیز زیر سایه ی پدر و مادر محترمش به رفیع ترین قله های موفقیت دست پیدا کنه ...
مامان ارشان
پاسخ
مرسی خاله سمانه عزیز از این که به وبلاگم سر زدید. دوستتون دارم و منم براتون آرزوی بهترینها را دارم